2017. június 20., kedd

Bihar-Jád 2.

Ez volt az úticélunk, a Jád-patak egyik névtelen vízesése. Jegyzem, hogy elég meredek parton ereszkedtünk a vízhez. Kikapcsoltunk és én nagyon élveztem az ott töltött másfél óra minden pillanatát.
A vízesést képeltük kábé mindenhonnan.
A felhős idő szikrázó napsütésre váltott, tehát újra:)
Amit próbáltam, az állványos és szűrős játék. Most jobb híján kézből próbáltam hosszú záridős felvételt készíteni. Az alapoptika ugyan L-es, azonban már simán nagykorú és javított, és mégis sikerült egy elfogadhatót lőni.
A víz kristálytiszta, gyönyörű. És nagyon vissza kell venni a szemétből (igen, lehozunk mindent a hegyről) és a vegyszerekből. Radikálisan és nekünk.


A patakparton találtam a bársonyos tüdőfüvet (Pulmonaria mollis). Eddig csak határon túli találatom van a fajra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése