2011. január 26., szerda

Úton, útfélen

A búbos pacsirtát (Galerida cristata) a benzinkúton szúrtam ki, valahol a 47-es mellett. Tankoltam, fizettem, közelgurultam. A kocsit leállítottam, a hátizsákból kitúrtam a kalapom és a telét, beállítottam és szorgalmasan lőttem. Az elsőt csak érdekességként mutatom.
Az énekesrigót (Turdus philomelos) papírmunka közben vettem észre. Szállingózó hóban és ingujjban osontam, elég jól bevárt.
A csuszka ráadás, nem is címkézem. (Ugyebár a faggyú ágon lóg, és a madár minden mozdulatára forog, rugózik, s a helyzetet fokozzák cinkék; olykor öt madár kajált egyszerre.)
Voltak pintyek, feketerigók, még vagy 2-3 másik faj, a vörösbeggyel is próbálkoztam. A lélektelen papírmunkát jelentősen megkönnyítik tollas barátaink, a szűkös fényekben igen jó fotózás esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése