2011. május 3., kedd

Áprilisi madarak 1.

A következő képeket áprilisban, jövet-menet, mindenféle készület nélkül lőttem. Véletlenül sem természetfotók, hiszen alapvető hibáik vannak. Egyszerűen örülök annak amit láttam és napló formában rögzítem a látvány aprócska töredékét. A madarakat 20-30 km-n belül fotóztam, és adódtak jóval kedvezőbb fotós szituációk. Jellemzően lusta voltam elővenni az optikát, mert nélküle is szívesen madarászok:) Az első madár egy hím ivarú pajzsos cankó (Philomachus pugnax).
Kiváló megfigyelés a gólyatöcs (Himantopus himantopus), jellemző környezetben, sajnos nem igazán közel. Lehetne vágni, de egy ilyen fajnál nem akarnék csúsztatni...
Nagyon sok szárcsát láttam (Fulica atra) - a sorozat egyik elfogadható képe.
A böjti réce (Anas querquedula) többször előkerült, elég jól megnézegettem, a második képen a hím madár.
És egy sárga billegető (Motacilla flava) a susnyásból:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése