2014. augusztus 22., péntek

Hortobágyi csavargás

Hortobágyra indultunk fotózgatni, levegőzni, pihenni. Útközben akkora viharba kerültünk, amit legalábbis a természetben ritkán látok. Romos tanyadombról képeltem, miközben a perceket centiztem az esőig...

A halastavakhoz a vihar után értünk, így vendégmentes nyugalomban fotózgattam. Didergős tündérfátyolok.

Egy atalanta-lepke (Vanessa atalanta) a nádból.
A tájkép a "rend kedvéért", a szürkegém pedig azért, mert van mozgás ilyen időben is.

Halastó klasszik: fattyúszerkő szárcsával és tündérfátyollal.
A függőcinege (Remiz pendulinus) a nádi főépítész. A szürke fényekben vagy 10 percig tornázott kábé 3 méterre tőlem. A színeket szoftveresen hívtam elő... Apró termetű a mester, de ha én egy közepes telével ennyire megfotóztam (a képen nincs vágás, azaz eredeti), akkor egyszerű távcsővel akár még gyerek is alaposan megfigyelheti.

Pár óra múlva kisütött a Nap, ez a Hortobágy folyó.
A képek kicsit kilógnak a blogról, de nem írnék külön posztot. Egyszerű fekete-fehér kísérletezés.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése