2016. október 8., szombat

A pitvarosi határban 2.

A folytatásban mintha kiskertek közé keveredtem volna. Erről a képről is látszanak a dísznövények az épület körül.
A kivadult nőszirmot és
ezt az apró növényt a ház közelében találtam. Növénytudó olvtársam segített, amit ezúton is köszönök. Sziki pozdor lesz (Podospermum canum).
Az őzet talán egy traktor megriasztotta, én meg pont jó helyen figyeltem.
Ők is nagyon figyeltek.
Egy keveset vágtam és igazítottam a képen, hogy a barna rétihéja (Circus aeruginosus) színei jobban látszódjanak.
Tovább gurultam és nézelődtem, például ennél a tócsánál. Pintyek és zöldikék jöttek ötösével a vízre.
Közben az útszéli növényzeten is mozgást észleltem. Sikerült óvatosan viselkednem, így az ökörszemmel (Troglodytes troglodytes) megnézegettük egymást.


Az egyik tanyánál figyelő vörös vércsével (Falco tinnunculus) egymást figyeltük, kábé 50 másodpercig.
Elszöktem a városból, és milyen jól tettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése