2010. január 10., vasárnap

Nagy vizek

Az év elején többször havazott, de villámgyorsan el is olvadt minden. Bár a körülmények nem kedveztek, engedtem a "mehetnékemnek", és vasárnap délután régi cimborámmal kimentünk a Kígyósi pusztára. Egyszerűen hangzik, pedig most éppenhogy nem az: víz és persze sár mindenütt. Úgy mentünk, mint a marhák:-)), itt az egyik gázlójuk:

A továbbiakban a sarat dagasztottuk és a lábalható utakat kerestük. A bakancsom elég jól vizsgázott, csak kétszer kéretőztem fel a cimbora hátára:)

Fotóznivalónak a vizek és a felhők játéka ígérkezett, erre készültem, ezzel babráltam. Alexpós képeket választottam, ezek tetszenek. (A szoftveres buherálást még mindig csak tervezem...)

Felhős, de enyhe időben jártunk/dagonyáztunk egyet. Láttuk a pusztának azt az arcát, ami leginkább emlékeztet a régi, vizekben bővelkedő időkre. ... Jól esett kikapcsolni és csak a fényekkel foglalkozni. Jól mondták a fórumon: a fotózás újabb ürügy a természetben való ténykedéshez:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése