2010. december 16., csütörtök

Próbaüzem

A mai nap érdemben fölavattam a lessátras madáretetőt. Az első képet madár nélkül hozom, apró etetői hangulatnak.
Egy kékcinke (Parus caeruleus) mozdulat.
Nagyon megörültem csuszka komának (Sitta europaea), hátha jön máskor is.
A kávészünet után szerencsésen bővítettem az etetőt. A szokatlan portrén természetesen egy széncinege (Parus major).
Három óra után erős lehülés kezdődött, nagyon megindultak a madarak, tömegével. Gyengülő fényekben dokumentáltam, hogy a széncinke és a mezei veréb (Passer montanus) olykor megférnek egy asztalnál, ez mondjuk egy szimpla "Einstand".
Egy képen a szén- és a kékcinke, asszem szkanderozni készülnek:). (Gyenge fényeknél, ezres iso-val lőttem 15.55-kor.)
Ökörszemet többet is láttam, szóltak a rigók, a küllők meg a kisebb harkályok, mozgott a fakusz. Több dologban okosabb lettem, ötletelgetek tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése