2011. március 3., csütörtök

Február végi madármozgások nyulakkal

Tegnap elég későn ugyan, de futottam egy kört az etetőm környékén lévő élőhelyeken. Madár odakint, sem a tölgyesben, sem a víz körül, sem a nyárasban nincs. A tanya körül azonban nem rossz a helyzet. A cinkéken kívül nagy élet van feketerigóéknál, a harkályok bejönnek a faggyúra. Az ökörszemek folyamatosan mozognak, szerintünk több éves csúcson, van vörösbegy, csuszkák igen szép számban, pár zöldike.
A régen látott meggyvágóval is találkoztam. Sajnos nem az etetőn, hanem a kapunál lévő -tán- szilvafáról ugrott le, a hó és a járda találkozásánál szedegetett és nem engedett túl közelre... Ja, ökörszem. Odabentről kukkoltam, hogy milyen madár mocorog az elszáradt virágok között. Valami mozgás megrebbentette, ezért a párkányon landolt. Lemértem, 25-30 centiről szemeztünk két másodpercig:)
Frissítés: ismét beszorítottam egy rövid sétát, a nyulakat ma délután (03.03-án) fotóztam, elég szürke időben, különösebb álcázás nélkül egy közeli tanyabirtok szélén. Majdnem pacsiztunk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése