2012. május 18., péntek

Kőrösi erdők

Eléggé elmaradtam a beszámolókkal, szerencsére fotózni azért el-el jutok. Többször bekukkantottam a dobozi és a gerlai erdőkbe, onnét hozom az április végén és május elején készült képeket. Erdei brekkencs (Rana dalmatina), védett. Az erdei úton hasaltam mellé a portré erejéig.
A gyíkfű (Prunella vulgaris) kellően gyakori, amíg nincs jobb, így veszem naplóba.
A kardoslepke (Iphiclides podalirius) szintén védett, és ugyancsak séta közben került lencsevégre.
A keleti kontyvirágot (Arum orientale) egy nedves erdőfoltban találtam, a szúnyog miatt csak erre a kompozícióra volt kapacitásom...
Az előbb említett helyen özön salamonpecsét díszlet. A kép életlen, de valamit hátha visszaad.
A védett kis apolló-lepkét (Parnassius mnemosyne) történetesen a gyíkfűn fotóztam, egy napsütötte erdei úton, elég éles fényekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése