2012. július 8., vasárnap

Tiszavirágzás

A tiszavirágzás megfotózása kábé 20 éves tervem, tételesen csak a Kurcán próbálkoztam. Közel vagyok az érintett folyókhoz, de menni kell utána: információk, helyek, időjárás - ennyi időm nincs. Idén gyenge rajzásról szóltak a hírek, le is tettem róla. Aztán egy június végi napon, a 38 fokos peresi fotózás után pár sörrel leültünk egy folyó melletti szabadstrandra pihenni, nézgelődni. Először csak gyanús volt, kicsit kételkedtem, aztán villámgyorsan  letettük a sört és rohantunk a telékért:) Így történt.
A folyón rajzó rovarok látványát irtó nehéz jól megcsípni.

A tele pedig (mindig...) rövid, azért ötleteltem és volt értelme. Egy az egybe kép:
A fáradó kérészeket azonnal megtámadják a molnárkák.
Az adrenalin erős volt és naggyon teccett a játék (mármint a fotózás): a téma, a helyszín, a fények. Kikapcsolódás a javából:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése