2013. augusztus 19., hétfő

Váratlan élmények

Augusztusi délutánban találtam néhány szabad órát, így fotózni indultam. A határban néztem szét, ami elsőre elég üresnek tűnt, aztán az egyik legelőn mozgást láttam. A madarat ismerem, időnkén kukker elé kerül, de fotózni legfeljebb röptében volt esélyem. A diszkrét adrenalin löket vörös gém (Ardea purpurea) formát öltött, a határozó alapján fiatal.
A bíbic (Vanellus vanellus) felénk gyakori, de a legelőn azért csak megképeltem.
A vörös gém minden aszalódást és várakozást megér, de még jobb is került. A kép erős vágás, és a madárhoz legfeljebb annyi közöm van, hogy ismeretlennek találtam, ezért annak ellenére is képeltem, hogy az lcd-n elég kevés maradt. Charadrius morinellus, azaz "Öreg,téli ruhába vedlő havasi lilét fotóztál" - köszönöm T.B. baráti segítségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése