2015. augusztus 22., szombat

Közeli érdekességek

2015 augusztusának egyik esős napján meglátogattam kedvenc egyesületem. Hosszú idő után lessátorba ültem, egy "jómadarat" próbáltam nyakon képelni:). Ritka gázlómadarunk nem jött, de azért jó volt a nyugalom és akadt pár érdekesség. A cigánycsuk vagy rozsdás csaláncsúcs (Saxicola rubicola) folyamatosan a területen volt.

A zöld küllőt (Picus viridis) megfotóztam a sátorból
és terepbejáráson. Utóbbi képre szoftverrel hoztam vissza a színeket, talán többet is a kelleténél. Számítottam a madárra, ennek köszönhetően igen közelről figyelgettük egymást.
Egy tocsogós élőhelyen füsti fecskéket próbáltam képelni (Hirundo rustica) - sportfotó a javából. Az öreg teleoptika itt már nagyon fújtatott... A színeket itt is szoftverrel hívtam elő.
Rendhagyó kép a közeli "nagyvárosi" naplementéről és a stadion fényeiről. Nagyjából 10 nappal később készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése