2015. augusztus 8., szombat

Rám-szakadék

Esztendőnyi halasztás után összeszerveztük a túratársakat. Időben indultunk, így kábé 6,40-kor Nagymaroson kávéztunk, és a 7,00-es kompjáraton már a táj hatása alá kerültem:)
A csipet-csapat némileg kételkedett a túra 1szerű teljesíthetőségében, talán volt, aki tartott is tőle. Azért szépen nekiindultunk a Malom-patak völgyében. Megnéztük az egykori táborozó helyet a Szőke-forrásnál és szépen bekanyarodtunk a Rám-szakadékba. A ráhangolódást a természet adja segítségként. A nagyon kényelmes részek is hosszan kanyarognak.

A tragikusan elhunyt tűzoltó emlékhelyén kicsit elméláztunk, miközben sokadjára varázsoltak el a szelíd Visegrádi-hegyek. A Galbena szurdok után nem vészes leküzdeni az akadályokat.

Megszokott rend szerint a Lukács-árokban kanyarodtunk vissza kényelmes sétával.
A kápolnánál jól esik a pihenő. A rendes turistáknak köszönhetően a terület tiszta, maradásra invitál.
Itt még úgy gondoltam, hogy ebédelünk, aztán a Duna parton lazítunk és indulunk vissza. Hát jó kis folytatás kerekedett:).