2010. április 17., szombat

Bakot lőttem

Csodaszép hajnal fogadott a szegedi Fehér-tónál. A harmatcseppek megannyi apró gyémánttal díszítették a legegyszerűbb növényt is. A kép gyenge, legfeljebb jelzés...

Nagyjából negyed óráig elégedett voltam a következő képpel, asszem erre mondják, hogy "idilli".

Aztán a bögre kávé visszahozott a földre:) - nem vagyok ennyire jó a cserkelésben. Szegény őzbak bizony belegabalyodott a körbála műa. zsinegébe. Némi hajnali telefonozást követően, vadászok segítségével, szabadlábon távozott a fiatal harcos. Sajnos pár méternyi kötözőanyagot magával vitt az agancsán...

Még mindig csak reggeli 6 óra környékén járunk. A közeli tocsogóknál leskelődtem, lényegében a harmatos fűben hasalva próbáltam (kézből) fotózni; szerecsensirály (Ichthyaetus melanocephalus) érkezik.

Kevéssel ezután csapatnyi kanalasgém húzott el látványos közelségben. Asszem beszélgetésből riadtunk, így a kép csak amolyan utánalövés.

Van még feljegyzésre érdemes erről a napról, de az megérdemli a külön posztot:-)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése