2010. április 27., kedd

Vasárnapi peca

A választások második fordulóján (is) otthon szavaztam, amit a sörök mellett horgászattal kötöttünk össze. A pusztai bányatónál persze akad ismerős, úgyhogy nemcsak a halakat ugrasztottuk, hanem egymást is:)

Cimbora emlegetett egy "tarka" madarat, ezért az első "kapásnál" nyomába eredtem. Barázdabilleget Ő (Motacilla alba); gyakori madár, de ennyire vízi üzemmódban még nem láttam.

Ahogy teltek az órák, egyre inkább a látvánnyal foglalkoztam...

...aztán az Öreg is elővarázsolt valamit a tóból. Ellenfényben próbálkoztam.

Naplemente előtt van egy kegyelmi félóra, csodaszép fényekkel...

Ha kisétálsz az Ady vagy a Petőfi utca végére, monokultúrát, huszadik századi nagyüzemi növénytermesztést látsz szerte a végtelenig. Ha érezni, látni akarod az élet lüktetését, el kell indulnod, s akkor a hétköznapokban, a dűlőutak szegélyében is megtalálod a csodát:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése