2013. július 19., péntek

Angolkertben jártam...

A hónap közepén fotós kartácsokkal kirándultunk a környéken. Legtöbb időt Ókígyóson, a Wenckheim birtokon időztünk. A következő képek a monitoron túlszaturáltnak néztek ki. Mindent ellenőrizve és visszaemlékezve oda jutottam, hogy az erős nyári fényekben ilyenek a színek. Látképek a kastélytoronyból.

Két kísérlet az épület részleteiről, csigalépcső és kisharang.

A tündérfátyol (Nymphoides peltata) fotózására jobban felkészültem, így születtek a következő képek. Végre jól körbenéztem az összeköttetéseiket, egy lépéssel beljebb kerültem a vízivilágba:)
Ismerősöktől véleményeket kértem, végül több képet posztolok, mint terveztem, cserébe a továbbiakban csak a "külön érdekeseket" hozom a blogra.

Végül egy béka a vízi világból, tavi vagy kacagóbékának (Pelophylax rudibondus) mondanám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése